Tuesday 23 November 2010

2 years

(22/11/10) Woop harini official dah 2 tahun aku duduk kt Sheffield UK :D

Its been 2 years im in UK. so thats mean theres 1 year left then im going back to Malaysia. Rasa excited ada, rasa sedih pun ada :( Excited sebab boleh jumpa kawan kawan lama. sedih sebab tinggal kawan kawan kt sini. Wow sekejap je rasanya masa lalu doe :/

Di Sekolah

Boring gila tadi kat sekolah. first lesson science. Aku tidur je haha, sebab semalam aku tidur lambat. nasib baik kawan aku coverkan untuk aku so cikgu tak perasan aku tengah tidur aha. Masa lunch pulak kitorang keluar pergi Firth Park and gi kedai kat sini. aku beli Chicken and Chips + Wedges. sedap bhaii. Setiap hari aku order food sama je haha. kene stop. skrang ni nampak dah semakin tembam da -,- Awat salji belum turun lagi nih. skrang ni sejuk tahap gila gila ni. tadi ingatkan nak keluar gi kedai beli gula gula jap. Tak jadi lah, sejuk sangat -.- :)

No comments:

Post a Comment