Saturday 29 January 2011

2011.. So far so good ^_^

Year 2011 so far been good. takda masalah langsung except exam -_- Yesterday ada Class Photo untuk Year 11 (senior) tahun ni :) mula2 kitorang semua kene beratur ikut ketinggian, yang paling tinggi depan and pendek belakang. Haha kejam kan? Barisan beratur tu lah yg paling panjang pernah aku tengok sbb ramai sangat dalam y11. aku kat tengah2 hahaa.

Then semua kene naik satu benda ni mcm tangga lah. yang tinggi2 berdiri atas and pendek bawah. Semuanya ada 7 row. tinggi bhaaii. aku berdiri row ke- 3 atas. gayat aku haha, kalau orang atas jatuh. Semua orang tergolek samalah -.- Photographer tu annoying gila. dia bagi banyak rule bila nak bergambar tuu. but yang bestnya, the last photo kitorang boleh posing gila2. Pose aku buat masa tu memang mahall haha. nanti aku upload kat facebook. but semua photos tu kene beli cehh, takpa nak beli jugak. untuk memory nanti.

1 comment: