Monday 23 August 2010

Kenangan

(23/08/10) Salam.. Elloo.. Sawadikap.. Ni hao maa.. Namastee.. :)

Wah wah waah.. Sambil aku tengah baring atas katil ni, pandang kat ceiling putih. Teringat pulak kenangan2 masa kat Malaysia. Bila bangun awal pagi, mak mesti akan buat breakfast roti gula :) kadang2 telur separuh masak! :D sometimes dua2 skali ahaa. Lepas tu aku akan iron baju sekolah dan juga seluar. Bila dah siap, kadang2 je aku pergi sekolah naik van pakcik Adam :) tapi selalunya naik basikal kuning aku ni :D Rindu betul kat basikal tu! Pergi skolah pun tak jauh sangat, kadang2 dalam perjalanan sampai tu jumpa kawan2 lain :)

Bila dah sampai. nampak ramai orang baru sampai, ada yang tngah duduk kat tempat perhimpunan, ada yang jalan2 cari pasal. Kalau aku. aku terus duduk kat tempat perhimpunan ngan kawan lain :) Bila beratur, aku yang duduk depan skali sebab aku Ketua Kelas muahahahaha :) Jadi ketua kelas selama 3 tahun, masa darjah 4, 5 and 6.

Habis perhimpunan. Masuk kelas, cikgu pun masuk. Aku sebagai ketua kelas dengan bangganya jerit "Assalamualaikum Cikgu!" haha. Masa rehat pulak, aku tak suka gila ngan makanan kat kantin -.- nasi lemak dia sejuk, nasi pun berketul-ketul. Jadi aku pun beli air milo jela. Murah je 50 sen :) Masa balik pulaak, aku selalu balik ngan irfan or alip. Sebab rumah sebelah2 je haha :D

Masa weekend, irfan ngan alip tu setiap hari datang rumah aku main playstation 2 muahaha :) Besstt gilaaaa :D Main game Fifa la, kadang2 wrestling. Kitorang main sampai time maghrib haha. Sampai mak diorang pun telepon rumah aku xD Tapi skrang aku dah takda :( Irfan ngan Alip pun dah pindah rumah :/ Bila aku balik malaysia tadak sapa dah :O Tapi jumpa gak nanti insyaallah :D Rindulah kat korang semua dohh :/

No comments:

Post a Comment