Monday 20 September 2010

DROP DOWN!

(20/09/10) Salam! :D

Tadi first day of school for this week.. BEST kot :D macam biase je but better than last week. Last week BORING sangat! tadi masa science lesson, cikgu suruh kitorang semua buat leaflet about carefull on the road (berhati-hati di jalan raya) haha.. Bagi aku senang je, aku lukis gambar kereta skit and etc. Lepas aku dah siap, semua orang puji aku cewah ;) bangga gila haha. Semua orang suruh aku buatkan untuk diorang -.-" penat gillerr.

Masa lunch pulak. aku, mugal and skinny pergi kedai and beli keropok and drinks je. And then back at school, ada english lesson plak :O mrs Robshaw! AHH! shes a nightmare -.- asyik marah aku je. :P

Oh and masa break time kan. aku ngan sorang kawan aku ni main Drop Down. Cara nak mainnya.. kene jatuhkan pihak lawan. CIS! dia jatuhkan aku, sakit doohh. First time dia jatuhkan aku, aku jatuh straight kt bontot aku -.- lepastu nak bangun pun susah haha. Kawan lain yg tngok semua gelak gila2 :/ skrang ni still sakit lagi tau haha

No comments:

Post a Comment