Monday 28 February 2011

7 hours

Wow i just had THE worse stomachache ever! sakit tul -_- perut memulas. kepala pening and sapu ubat minyak pun tak berkesan. Selepas 7 hours i think, dah reda but 7 hours tu lama hang tau dak?! skrang ni pun ada rasa peningpening sikit but dah okay alhamdulillah :)

Citanye camni.. aku bangun je teruih makan. belum mandi, gosok gigi or tak minum air pun. lepas makan terus baring tidur balik haha -.-" bila bangun je, perut sakit! arghh rasa macam ada orang kat dalam perut tengah lompatlompat. And then aku try letak minyak angin. After a few hours masih sakit lagi, so aku panggil pakar ubat iaitu ayah aku :)

Dia pun bagilah ubat tertentu and lepas beberapa jam, dah okay. I think its 7 hours long or more. itulah kawankawan, mesej cita ni janganlah baring lepas makan ye?

4 comments:

  1. mesej cite ni jgn lah mkn lepas mkn or jgn mkn time belum gosok gigi ? xD

    ReplyDelete
  2. ceh! perli nampak, ye betul tu haha

    ReplyDelete
  3. hahahaha yeah aku dah agak dah. ada perisa tambahan tu xD

    ReplyDelete
  4. lapar sangat ke sampai makan tak gosok gigi?

    ReplyDelete