Tuesday 8 March 2011

Youtube!

So finally i decided to post my videos on blog ni. mwahaha layan jelah :p This is my first video! and its kinda awkward because first time cakap depan camera. macam orang gila pun ada haha. In this first video, I just introduce myself as a new youtuber. and also aku tak sediakan skrip dalam video ni -_- main hentam je cakap HAHA

The reason why i make videos on youtube is because just for fun maaaaaa~ duduk di luar negara ni asyik terkurung dalam rumah je sebab kat luar sejuk giloo soo thats why i decide to make videos. kahkahkah.

And.. walah!! here you go. my video! wehaaayyyy! Just upload it now :) to be honest video ni aku buat last minute! Hari friday baru nak fikir nak buat video pasal apa and hari sabtu baru record haha, hebat en?

TERIMA KASIH manyak manyak kepada kakak ku yang tercinta -.- sebab tolong banyak dalam video ni :) and then aku tak tidur sehari sebab sibuk edit. kalau tak edit pun aku takkan tidur because bila cuti memang tak suka tidur awal haha :p

so in this video, i talk about "Smile". sebabnya? sebab.. tengoklah video ni, aku cerita semua :) and nasib baik sempat upload video ni hari ahad because kalau tak pegang janji mana bagus enn. haha.

4 comments:

  1. Gila lah Shahrin! sumpah suka siaaaaaaal video kau! buzz me when you're coming to Malaysia! lets meet up! ;)

    btw, I ll post your video on my blog :D bcs your blog is awesome!

    p/s: dahlama tak jumpa kau. dulu kau pendiam je kecik2. haha skrg dah besar dah :') <-- nisa perlu ke kau terharu? HAHA

    whatever, good job friend! ;)

    ReplyDelete
  2. shahrin, kau dah kumpul ramai peminat. silap2 boleh jd mcm justin bieber (euw)

    asal aku baca blog org, mesti dorang dok "aww aww shahrin" "shahrin hensem" "tgk vlog shahrin"

    menyesal aku post vid kau kat blog haha

    hahaha yeah setuju gile dgn perenggan ke-3 nisa. terharu kan nisaaa :') haha

    ReplyDelete
  3. ayesha kannn. padahal kita yang macam tengok blog shahrin, pastu baru orang nak kecoh2 pasal shahrin,

    menciiii -.- eceh haha

    ReplyDelete