Sunday 21 February 2010

SALJI


:)


pakai seluar pendek je wookk! xD


Weh akhirnya salji turun jugak setelah berzaman menunggu. Lebat gila beb. Tapi sekejap je -.-" dalam 1-3 jam je salji turun. Masa salji turun tu, aku tak prasan tapi kakak yg bagitau. Kakak aku kalau salji turun lebat, dia tak 'jakon' sangat macam aku :P

Cepat2 aku bersiap pakai baju tebal2 nak keluar rumah nak buat snowman tapi tiba2 je salji stop. Sedih gila doh, rasa sedih tu macam baru lepas clash xD kakak aku gelakkan aku gila2 sebab aku semangat pakai baju tebal nak keluar tapi salji stop. Cehh takpe2.

Aku pun amik lerr gambar salji skit. Pakai seluar pendek je keluar rumah! Hahaha, dah biasa kot dengan sejuknya :) Aku nak salji turun banyak lagi sampai tutup jalan. Sebab kalau salji turun lebat sampai kereta takleh gerak, sekolah tutup tau :D sebab tu ramai orang suka salji. Hahaha..

1 comment:

  1. malaysia takde salji..tapi sekolah tutup bila salji air a.k.a banjir je

    ReplyDelete