Saturday, 6 February 2010

Hip hip hooray

Hari ni kat sekolah. Dalam kelas Maths. Cikgu nak bagi markah exam lepas :D takut gila. Kalau fail, kene turun class!! Cikgu tu akan sebut nama org and markah yg dia dapat. Lepas tu tiba2 cikgu tu terdiam..

cikgu : Sshhh

Semua orang diam, sebab kitorang ingat cikgu tu suruh semua diam.

cikgu : Shhaaah

Aku rasa macam nama aku je tu , takkan cikgu ni takleh sebut kot.

cikgu : Sshhaahhrii

Mana 'n'? manaaa!!

cikgu : Ssshhhaaaahhrriinn

Akhirnya, berjaya jugak cikgu tu sebut nama aku xD Aku pergi kt cikgu tu and aku cakap "SHAHRIN!" -.- itu pun susah ke.

Aku dapat B plus dalam Maths! Hip hip hooray!!

1 comment:

  1. congrats!! next time kasi A plus pulak

    ReplyDelete