Monday 25 October 2010

Cineworld


Paranormal Activity 2


(23/10/10) Heey tadi baru je habis tngok X Factor.

Weehaay nasib baik Matt tak tersingkir tadi. Everyone knows hes the winner of X Factor 2010! woop woop haha. Esok hari isnin :( ehh tapi cuti lah yes! tapi esok ada maths revision pukul 10-12 pagi, malas gila. Jadi malam ni kene tidur awal la pula, esok lepas habis maths revision. Kawan ajak pergi cinema tengok citer Paranormal Activity 2.

:O masa dia ajak aku gi cinema tngok citer tu. dalam 1 jam aku pikir nak pergi ke tak, akhirnya aku setuju jelah. Aku ni penakut sebenarnya haha, konon nak tngok one of the scary movie ever made! Terpaksa lah ikut juga. tadi aku tngok trailernye pun dah melompat aku HAHA! lagilah cinema, screen besar & suara/effect lagi kuat -.-'

korang doakan akulah, harap tak pengsan esok haha. ;D

No comments:

Post a Comment