Sunday 17 October 2010

Matt Cardle

(17/10/10) Salam, sorry2 sbb lama tak update -.- banyak gila coursework kene buat.. busy2 :P

Helloo. Skrang ni pukul 2.15 pagi haha, aku boring ler sebab tulah aku update blog ni. Nanti aku kene siapkan 3 coursework. arrghh stress2. Tadi aku tngok X Factor kan. Matt Cardle best giler wookk!! Dia nyanyi lagi Just The Way You Are by Bruno Mars!! suara dia memang cun bhaii haha.. skrang ni baru konsert yang ke 2. esok plak dalam X Factor akan ada 2 orang tersingkir :O Harap2 bukan Matt lah :L woop.

Skrang ni sejukk sangat, nak tidur pun susah. Sejukk sampai aku kene pakai stoking and jumper nak tidur ni haha :P Tak sabar lah nak winter nanti! salji turun woohoo..! tak sangka skrang ni dah hampir 2 tahun aku duduk di Sheffield, UK :) maknanya lagi 1 tahun je lagi, and then aku balik malaysia! ":) :(" gembira sebab nanti jumpa kawan lama, sedih sebab tinggalkan kawan sini :(( aiyoo.

Matt Cardle Live Show 2 :)


Matt Cardle - Just The Way You Are

No comments:

Post a Comment