Saturday 23 October 2010

Half Term!

(24/10/10) Helloo! woohoo! skrang ni cuti half term yh!! haha :P

Skrang ni cuti seminggu sempena half term holiday ;D nak masuk musim winter dah weyh haha. pagi tadi aku bangun. mandi and pakai baju sekolah. bila nak keluar rumah je mak jerit daripada atas "nak pergi mana tu?" aku jawab "sekolah lah". mak aku kata "harini hari sabtu lah, cuti!". hahaha aku ingat harini hari jumaat :P

Lepas tu aku sambung tidur balik. haha bangun dalam pukul 12 kot. mandi lagi (aku ni seorang yang bersih) :P dalam pukul 5 pergi rumah kawan ayah sbb ada jamuan. makan makan makan. dalam pukul 7.30 malam balik and terus bukak tv tngok X Factor! woohoo!

Matt Cardle nyanyi best giller weyh! dia nyanyi lagu Hit Me Baby One More Time by Britney Spears. Tapi Matt nyanyi ikut version dia sendiri. best gilaaaa :D

No comments:

Post a Comment