Sunday 10 April 2011

Worst headache?

Hari ni bangun pagi je. badan rasa panas semacam je and berpeluhh. sedangkan kipas bukak kuat pulak tu. Bangun dari katil je. kepala rasa sakit! sakit yang teramat wehh :o terus baring balik aha. Masa tu family keluar jalanjalan so aku seorang jelah kat rumah, so tak tau nak buat apa -_- no one can help me. All i can do is bukak laptop on facebook but masalahnya kepala aku rasa lagi sakit bila tengok laptop. perghh this is getting worse.

Then after few hours i feel hungry ohh but takleh nak bangun because kepala nii sakit je dari tadi. but disebabkan perut ni lapar sangat, aku paksa diri sendiri bangun and cari makanan. kepala sudah mau meletop ohh -__- Yang geramnya, aku jumpa nasi lemak special and then tiba tiba rasa tak lalu pulak nak makan. Perut dah lapar tapi tak lalu nak makan :o sabo jelah. then aku amik biscuit and air mineral je.

aku cuba taknak baring because bila aku baring. kepala rasa nak meletop je -_- so i try to duduk macam biasa. family pun tak balik lagi so i decide to watch movie online, sambil aku tengok movie sambil kepala sakit. And then finally! family dah balik and parents bagi ubat ahah. and now i feel better sikit.

To be honest, this is the worst saturday for me -_- thanks.

1 comment: