Friday 22 April 2011

Jalan-Jalan Cari Makan!

Assalamualaikum semua :)

Dalam post ni shahrin just nak inform yang tomorow my family akan pergi jalan jalan! YAY!

*silents*

Cehh. haha mhm thats right. Tomorow aku and family akan pergi ke Lake District for 3 days 2 nights. dah lama daa aku tak keluar dari rumah ni. asyik terkurung je dalam bilik and on laptop je. Ish ish ishh. and finally now kitorang keluar jugak jalan jalan :) Aku tak tengok lagi hotel kat sana macam mana but ayah aku kata cantiikkk, haha :D

Also dia kata ada pantai kat situ. wehaayy! tu yang best tuu. dah lamoo tak pergi pantai. The last time aku pi pantai masa 3 years ago kot -_- kat langkawi. aishh. and takpoo nanti maybe aku akan record pemandangan kat situ and tunjuk kat korang semua okayy :) InsyaAllah kalau ada masa..

Disebabkan nanti aku off for 3 days. so i cant upload the new video for this 3 days lah sebab takda kat rumah :/ harap anda anda di luar sana yang tengok video saya. bawak bersabar sikit yee. or if shahrin tak balas comment korang ke or apa apaa. jangan ingat aku sombong pulak. dakk! haha anywayy. Dont worry be happy :)

2 comments:

  1. smoga ALLAH berkati sepanjang perjalanan ye..
    amek gambar byk2 deh...(",)
    waa..jelez2..

    ReplyDelete
  2. Amin.. haha mmg banyak sangat :D

    ReplyDelete