Friday 29 April 2011

Goodbye School! Hello College!

Well... muahahahahaha! *belum citer ape2 lagi dah happy -__- apo daa

Haha sebenarnya. aku ada lagi 1 more week then aku dah habis skolah! Hooray! Lepas tu aku cuti Summer Holiday for 3 months. more than that i think :) but still aku kene pergi school on certain day because ada exam. sekejap je. lepas tu aku bebas! and akhirnya! keluar jugak aku dari Hinde House School ni. Hahaha takdelah. sebenarnya nanti aku mesti rindu punya sekolah ni. and semestinya, rindu kawan kat sini :( huhuhu



Because after this. aku akan masuk college pulak! wahh cepatnya -_- nanti aku masuk college sama dengan kakak aku haha. Kat UK ni kan. umur 16 tahun dah start masuk college tauu. Kalau dekat Malaysia. umurt 20 macam tu baru masuk college enn? aku pun tak tau. tapi aishh makin busy lah aku nanti. But sebenarnya tak sure lagi aku masuk college ke tak sebab tak lama lagi aku nak balik malaysia dah. InsyaAllah. so tak tauuu lagi lah. harap harap balik lah malaysia!

Oh lagi satu. my new video is coming out veryyyyy soooooooon. Tak lamo lagi yaa. very very sangat sorry lah sebab sekarang ni aku tengah focus on exam dulu. Exam kali ni memang besar punya macam spm lah kot. Wish me luck guys and girls :) chow. Assalamualaikum~

Oh sebelum korang tutup page ni. korang kene cuba tengok video ni sat. Memang lawok bebenor! nak pecah perut aku tengok video ni haha :D tengok jangan tak tengok yaa


Hang Tuah Fail Spm


*yay yay aku habis skolah yay yay!

7 comments:

  1. that was awesome. tak perlu ambil spm la kan?
    jealous*

    ReplyDelete
  2. wow! best nyer. kalau balik malaysia nampaknya kena amek spm jugak lah.. ahaha.. anyway! good luck!

    ReplyDelete
  3. kat sne masuk kolej sme ke mcm masuk kolej kt msia??

    ReplyDelete
  4. good luck for your exam! :)

    ReplyDelete
  5. ie: thankyou! tak perlu haha :)

    osyie: memang best sangat! setahu shahrin tak perlu amik spm sebab shahrin dah amik exam kat sini. anyway thanks!

    Nur Intan Syafinaz: tak tau lagi. shahrin belum start lagi masuk college. bulan september ni baru start :)

    Aliana Ruhizat: thank you! :D

    ReplyDelete
  6. oo.. camtu eyk.. haha... osyie pon tgh tggu midyear exam.. haha.. wish me luck! ^^

    ReplyDelete
  7. shahrin good luck on your exam..:) i finish my final already..hoho..:)

    ReplyDelete