Thursday 9 December 2010

-.-"

teruk gila semalam . aku stay back kat school sampai pukul 6 ptg nak siapkan coursework . dah tepat pukul 6 dah gelap gila dah -.- from school ke rumah aku jauhh gilaa , so aku kene naik bas . aku tunggu.. lepas 30 minute . takda bas pun . aku sabar jelah , tunggu 1 jam lagi . satu bas pun tak lalu . apa kes ni . aku dahlah tengah sejuk nak beku masa tu -,-" nasib baik ada kawan teman sekali . kitorang tunggu sampai pukul 8 . takda respon pun . serious aku masa tu memang naik angin gila , sekolah dah tutup jadi takleh nak call rumah . aku pula lupa nak bawak hp , tertinggal kat bilik . orang pun takdaa , semua dah balik . panic gila .

tanpa pikir panjang aku lari ke kedai terdekat . nasib baik open lagi . nak pinjam hp orang kedai tu , orang tu pun baik hati kasi pinjam hp dia sebab dia nampak muka aku dah merah gilaa hahaa . number ayah aku je aku ingat . so hope dia angkat laa . mulamula dia tak angkat . call dalam 3 kali *habiskan credit orang tu hehee* last2 dia call balik . fuhh ! lepastu kitorang balik . legaaa , rasanya aku ada kat luar tadi dalam 5 jam kot -.-" dengan snow pulak tu . sampai rumah panas balik tapi ada rasa sakit sakit dalam badan :L

No comments:

Post a Comment