Saturday 25 December 2010

ye saya jealous

cehh all my family members baru beli new phone today. except me. ayah beli iPhone 4 untuk dia, mak pulak dapat iPhone and kakak dapat handphone korea apa ntah. aku pulak handphone nokia 5600 lama yang beli masa kat malaysia dulu -,-" yang aku geramnya kakak aku tu dari tadi show off her new phone kat aku. cehh suka buat orang jealous ohh. setiap kali aku jumpa kakak aku tadi. dia mesti cakap

"awwwww kesian, takda hp baru. awwwwwww".

cehh cari gaduh je. but aku buat tak tau jee. and handphone aku pulak takleh guna dah sbb charger rosak, takda masa nak beli charger. but harini baru aku suruh kakak aku order charger kt ebay. mak aku kata kalau aku nak hp baru, kene dapat good result in GCSE's exam nanti -.-" and skrang ni diorang tngah celebrate dengan hp baru diorang. hmph!

No comments:

Post a Comment