Wednesday 22 December 2010

sedaapp yumm!

waahh breakfast harini yg paling bestt tau. aku makan KFC hahaa. tadi mak and ayah aku balik from work and diorang bawak singgah KFC sat. woop kenyang perut aku alhamdulillah. aku makan breakfast pukul 4 tadi ahaa, bangun lambat. gara2 tidur lambar semalam -,-" malam nih pulak aku cadang nak masak maggi ngan kakak aku. perghh harini aku makan makanan yg sihat sihat en? :) kepada semua kawan-kawan kat malaysia yg amik result 23 december nanti, good luck eh. harap korang semua dapat result 8A. yang amik bahasa Arab skali, 9A. mesti dapat punyalah, korang kan pandai :)

Cuti panjang ni, ayah aku nak bawak kitorang pergi bercuti kat London. excited kot. but sejuk sangat lah -.-" ayah aku kata nak bawak pergi pantai jugak. HAHA! gelak aku masa tu. kalau pergi pantai, habis beku lah semua haha. ohh btw aku dah habis tengok drama korea You're Beautiful :) lawakk gilaaa. sometimes sedihh pun ada. Go Mi Nam tu cute jugak ehh :p amboi gatal -.-" no wonder ramai girls addict to drama korea. aku tak kot haha. skrang nka tengok detective conan lah. peacee!

No comments:

Post a Comment