Saturday 11 December 2010

Gedebabom!

this afternoon masa lunch tadi . pergi Mcdonald with friends and aku makan Fillet O' Fish and French Fries . sedaap weyh sebab dah lama tak makan kat Mcdonald haha . tadi road kat luar licin gilaa ! semua jalan kene tutup dengan ice . tadi aku banyak kali jatuh tau tak :/ yang paling teruk aku jatuh ke depan and kepala aku jatuh dulu . skrang ni aku ada lebam besar kat bawah mata kiri aku -.-" sakit dohh . nasib baik sebelum aku jatuh , aku sempat tahan sikit guna tangan . so tadi jatuh taklah kuat sangat . and also nasib baik aku jalan sorangsorang . kalau dengan kawan , diorang mesti lah gelak macam orang gila haha . Oh lagi satu , dua hari lepas aku baru je potong rambut . sedihh ! but aku yang decide nak potong haha . skrang ni rambut pendek gilakk ! tapi takpelah , kejap je nanti tumbuh panjang balik :D

tak perasan dohh skrang dah nak masuk new year eh , 2011 ! time skrang nih berlalu cepat gilaa en . but still aku wish this new year is better than this year . please please please lah . this year has been kinda 'tak best' so harap tahun depan best ! lagipun next year aku nak balik Malaysia dah :/ excited kot .

No comments:

Post a Comment