Thursday 30 December 2010

Congrats!

Assalamualaikum :)

23 December lepas memang hari yang paling seramlah untuk form 3 yang amik pmr tahun ni. korang bakal dapat tahu keputusannya setelah berapa lama aku tengok korang sengsara ehh haha :) yee nampaknya ramai yang gembira dapat straight A's. dengar khabar 87 org dapat straight A's ehh. Tahniah2! aku pun tumpang gembira untuk korang semua. kepada yang dapat result yang "kureng", takpa ni belum lagi tamat. masih ada lagi satu exam iaity spm yang menentukan arah hidup korang. dont worrylah! aku pun join korang amik spm nanti hahaa

sekali lagi, CONGRATS! terutamnya kepada irfan, alip, azrai dan semua form 3 smksi yang aku kenal ;D irfan rilek lah. kau amik 9 subject and dapat 8A 1B punn nak sedih kee ahh hahaha. aku ingat lagi masa standard 6 amik result upsr. kau dapat 4A 1B pastu nangis pulak dah -.- pedaaa! haha jkjk tahniah yee. Aku pun turut bangga untuk korang :)

No comments:

Post a Comment