Sunday 5 December 2010

Kisah Tom dan Yam..

Yesterday my mum cook my favourite food ! Tomyam woop woop ! hahaa dah lama tak makan tomyam ohh , rasanya dalam 3 bulan kot since the last time i ate it . Aku ni kalau makan favourite food memang takkan kenyang . nasib baik mak aku buat tomyam banyak banyak :D Tak sangka kakak aku tak suka tomyam -,- and also last night . i watch Final Destination 3 ! seraaammm dohh . aku tengok masa pukul 3 pagi pulak tu . dalam bilik gelap . sorangsorang.. lepastu nak tidur pun susah haha . bila nak gi tandas pulak , biar pintu tandas terbuka mwahaha . ye aku penakut -,-

Today ! i mean tonight ! X Factor ! excited laa jugak cos its semi final . i heard the news that Matt is sick . tidaakkkk !! hope hes well soon . korang yang baca ni doakan yang matt sihat eh :) pasal snow pulak , haiyaa tak turun dah keee . Pagi tadikan . aku mandi and LUPA nak kunci pintu tandas! bila dah habis mandi . dah pakai baju , sedang pakai seluar je.. ayah aku bukak pintu tandas ! aku pon "abaaahhhh!!!!!" hahaa nasib baik dah pakai seluar masa tu -.- :D

1 comment: